Warszawa, ul. Inżynierska 3

W DRUGIM PODWÓRKU


kontakt:

MENADŻER: MARIUSZ, mariusz@senpszczoly.pl / 791 311 060

WYDARZENIA KULTURALNE/PR - BARTEK, kultura@senpszczoly.pl / 798 992 922

REZERWACJE, BAR, ZGUBY – PIOTREK, bar@senpszczoly.pl / 530 360 060

prosimy dzwonić po południu





piątek, 7 maja 2010

BOSKA DEKADENCJA - koncert


7.05.2010 / piątek
sala dolna
start: 21:00
wstęp: 10zł - koncert, 5 zł - after


BOSKA DEKADENCJA - koncert
afterparty: Hrabia Henryk

Zespół w składzie:

Ela Rząca- voc, piano
Ewa Gryczon- voc
Kamil Jarnicki- gitara, voc
Adam Prokopowicz- kontrabas
Wojtek Sobura- perkusja

Boska Dekadencja przeniesie wszystkich w lata 20-te za sprawą jazzująco-swingujących piosenek znanych i mniej znanych!

Ostro gra orkiestra-kiestra,
Z czterech rogów, czterech estrad
Pryska extra bluzgi grzmiące,
Miedzią pluska i mosiądzem
I bac! w blask, w oklaski, brawo,
W- drgawki metalową lawą
I jazz w blask grzmiąc furioso -
I nagle duszną tuberozą
W krew, w nozdrza placadiutanta
(Tempo: szampan, szatan, szantan)
I już - wziąć, i już - udami
I już - da mi! da mi! da mi!
I chuć - w skok, i wzrok - kastetem
I pod żyrandol piruetem -
solo! solo! małpa! nie po...!
buch magnezja foto ślepo
uda uda da mi da mi
gene orde dzwoni rami
zęby śmiechem do maestra
i gra orkiestra, gra orkiestra!...


zatem pióra, szelki i bąbelki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy